Ziyaretçi defterimize yazın ZİYARETÇİ DEFTERİNE YAZIN

1563)  hüseyin başak 21.10.2010   hüseyin başak bir mail adresi belirtmemiş ! hüseyin başak rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://
valla köy iyiya çok iyiya tamamya çok iyi köy.resimler çok iyi
1562)  Mustafa Uçar 02.10.2010   Mustafa Uçar rumuzlu ziyaretcinin mail adresi :sencer@kiziloren.net Mustafa Uçar rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://
sayın öner, vefat edenler sayfasına eklenmesini istediğiniz bilgileri kiziloren@hotmail.com adresine gönderebilirsiniz.
1561)  sabriye yeşilyaprkak 29.09.2010   sabriye yeşilyaprkak rumuzlu ziyaretcinin mail adresi :sabriye_1033@hotmail.com sabriye yeşilyaprkak rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://
aslında güzel resimler koyabilirsiniz ama güzel
ben site yapıyorum
1560)  Murat Öner 23.09.2010   Murat Öner rumuzlu ziyaretcinin mail adresi :tuana_forza@hotmail.com Murat Öner rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://
vefat edenler listesinde isim yok nasıl ekleyebiliriz
1559)  ist kızılörenli 12.09.2010   ist kızılörenli bir mail adresi belirtmemiş ! ist kızılörenli rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://
arefe ve bayram gününe ait resimler yokmu bu yıl onları görmek istiyoruz varsa hiç çeken olmadımı.
1558)  kızılöreli 09.09.2010   kızılöreli bir mail adresi belirtmemiş ! kızılöreli rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://
bazı köylerin sitelerinde soy ağacı var bizimde olmasını istiyoruz site yetkllerine duyurulur
1557)  HÜSEYİN GÖÇEN 09.09.2010   HÜSEYİN GÖÇEN bir mail adresi belirtmemiş ! HÜSEYİN GÖÇEN rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://
KIZILÖRENLİ HEMŞERİLERİMİN BAYRAMINI KUTLAR HAYIRLARA VESİLE OLMASINI DİLERİM
1556)  kör cerrah 09.09.2010   kör cerrah bir mail adresi belirtmemiş ! kör cerrah rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://
musrafa güler ben de merkez as.iz sana yakın garam
1555)  ögrencinin biri =) 28.08.2010   ögrencinin biri =) bir mail adresi belirtmemiş ! ögrencinin biri =) rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://
kazanan 6 kişiden en az
5 kişisi kentte sehrde oturan insanlar
en son yorum yapan
watantaş sen çok kafanı yorma...
kime sanane kim ne hangi bölümü kazanmısss...
1554)  kızılörenli 21.08.2010   kızılörenli bir mail adresi belirtmemiş ! kızılörenli rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://
öss yi kazanan 6 kilşi daha tanıyorum ben neden onların isimleri yazılmamış bide bu kazananlar köydeki kişiler mi yoksa kentte oturan ama bizim köylüler mı
1553)  Ahmet 19.08.2010   Ahmet bir mail adresi belirtmemiş ! Ahmet rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://
Bunu okuyan okuyucular kızıloren sitesine ailece ilgi duyuruz.
basarıların devamınızı dılerım sevgılı kızılorenliler orta mahalle muhtarı Kemal Emekçi ye selamlar saygılarla adana dan cakır Ahmet
1552)  ögrencinin biri.... 17.08.2010   ögrencinin biri.... bir mail adresi belirtmemiş ! ögrencinin biri.... rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://
2010 öss yerleştirme sonuçlarında köyümüzün başarı listesini görmek istiyoruz


öss degil lys ygs artık..

köyün basarı sırasını görüp napcaksınız

kazananların cogu yazmıyor..

herkes kimlern kazanıp kazanmadıgını biliyor deşifre olmaya gerek yok...

Falancanın filanın kızı su okulu kazndı gibilernden yorumalr hosuma gtmedgi için yazmyrm...
1551)  BİZİM KÖYLÜ 13.08.2010   BİZİM KÖYLÜ bir mail adresi belirtmemiş ! BİZİM KÖYLÜ rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://
2010 öss yerleştirme sonuçlarında köyümüzün başarı listesini görmek istiyoruz.
1550)  kiziloren sevdalısı 12.08.2010   kiziloren sevdalısı bir mail adresi belirtmemiş ! kiziloren sevdalısı rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://
site kurulalı ne kadar olmuş hala görüş yazıyorsunuz
1549)  OSMAN ERGÜN 03.08.2010   OSMAN ERGÜN  rumuzlu ziyaretcinin mail adresi :OSMAN 01@HOTMAİL.COM OSMAN ERGÜN  rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://WWW.KIZILÖREN.COM
BEN HACI OSMAN DEĞİLİM ONUN TORUNUYUM BANA BİRİSİ CEVAP VERSİN KÖY NASIL
1548)  MUSTAFA GÜLER 01.08.2010   MUSTAFA GÜLER bir mail adresi belirtmemiş ! MUSTAFA GÜLER rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://
okuyanlar bölümünde mustafa güler öğrenci yazıyor okul bittii polis olduk EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ KORUMA DAİRE BAŞKANLIĞI
1547)  hacı başak 23.06.2010   hacı başak bir mail adresi belirtmemiş ! hacı başak rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://
tmm yav köy valla bi iyi resimlerne çok iyi tmm ya iyi çalışmalar
1546)  fikret ılıkoba 21.06.2010   fikret ılıkoba rumuzlu ziyaretcinin mail adresi :sese1929@hotmail.com fikret ılıkoba rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://
sitenizi beğinerek takip ediyoruz teşekürler allah razı olsun
1545)  hüseyin başak 19.06.2010   hüseyin başak bir mail adresi belirtmemiş ! hüseyin başak rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://
valla köy çok eyi buz gibi walla tamam ya teşekkür ederiz
1544)  Rabia solak 08.06.2010   Rabia solak bir mail adresi belirtmemiş ! Rabia solak rumuzlu ziyaretcinin web adresi: http://
chat sayfası neden açılmıyor neden
site yetkilileri ilglilenmiyor.
cht sayfasnı artık gençlerde bıraktı
eskiki sohbetler olmuyor..
1 23 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80