YORUMLAR (Bu habere 71 adet yorum yazıldı) |
Anladigim kadariya arastirmaci adli sahis ve onu destekleyenler yapilan etkinlikten ya cok rahatsiz olmus ya da bir tur kiskanclik duymakta,sonucta cok basit ama gercekten basit bir piknik yapilmis,ama bazi sahislarin yaptigi yorumlari okuyunca dernegimizin amerikadan habersiz nukleer baslik gelistirdigini ve ya milyarlarca dolar dolandiricilik yapmis sandim,koyumuze yillarca hizmet etmis insanlara oturdugu yerden hic kimse elestiri yapamaz,ayrica yoneticilerin tum herkesi memnun edecek diye bir sartlari yoktur,cogunluk memnun olsun yeter,son olarak kimse meslegim vs. diye sacma sebeblerle baskanlik yapmaz diye bir kaide yok ,cok istiyorsan istifa edebilirsin.
iyi arastir-26.06.2010
|
|
Ben kayseriden yazıyorum araştırmacı ;Ya hayır söyle, yahut da sükut eyle!
Abdullah-26.06.2010
|
|
Hulusi çavdar ın şahsına ismini direkt hedef alarak yazılan yazıları kınıyorum. başkana tavisyem...- Akıllı insan dostlarına ikram edip, düşmanlarını da idare edendir!
başka bir örnek araştırmacıya şöyle davranılmalı.... Efendimiz'in (sas) kapısına gelen bir kişi içeriye girmek için izin istemişti de, gelenin kim olduğunu sorunca, falan aşiretin adamıdır, denmiş: - O şerli kimsedir buyursun gelsin! diyerek, güler yüzle karşılamıştı. Çıkıp gittikten sonra sormuşlardı:
- Hem aşiretin şerli adamıdır buyurdunuz, hem de güler yüzle muhatap oldunuz? Buyurmuştu ki:
- İnsanların şerlisi, şerrinden korunmak için idare edilmelidir!
Başkanım sende idaret bu sözde araştırmacıyı-26.06.2010
|
|
EY AKLI rüzgarda dağılmış araştırmacı......okuda ders al...Sen mesleğini ve efkârını hak bildiğin vakit, "Mesleğim haktır veya daha güzeldir" demeye hakkın var. Fakat "Yalnız hak benim mesleğimdir" demeye hakkın yoktur.
sırrınca, insafsız nazarın ve düşkün fikrin hakem olamaz, başkasının mesleğini butlan ile mahkûm edemez.
sakin-26.06.2010
|
|
araştırmacı yaptığın yanlıştır.zira Senin üzerine haktır ki, her söylediğin hak olsun. Fakat her hakkı söylemeye senin hakkın yoktur. Her dediğin doğru olmalı; fakat her doğruyu demek doğru değildir. Zira senin gibi niyeti hâlis olmayan bir adam, nasihati Bazen damara dokundurur, aksülâmel yapar. anlarsan buda sana ibret olsun ey cahil araştırmacı.
Temiz hava-26.06.2010
|
|
Dernek burada doğru olanı yapmıştır teşekür ederim.(Eğer hasmını mağlûp etmek istersen, fenalığına karşı iyilikle mukabele et. Çünkü, eğer fenalıkla mukabele edersen, husumet tezayüd eder. Zâhiren mağlûp bile olsa, kalben kin bağlar, adâveti idame eder. Eğer iyilikle mukabele etsen, nedâmet eder, sana dost olur. )
büyük kızılören-26.06.2010
|
|
Araştırmacıya ve siteyle uğraşana.....Adâvet etmek istersen, kalbindeki adâvete adâvet et, onun ref'ine çalış. Hem en ziyade sana zarar veren nefs-i emmârene ve hevâ-i nefsine adâvet et, ıslahına çalış. O muzır nefsin hatırı için mü'minlere adâvet etme. Eğer düşmanlık etmek istersen, kâfirler, zındıklar çoktur; onlara adâvet et. Evet, nasıl ki muhabbet sıfatı muhabbete lâyıktır. Öyle de, adâvet hasleti, her şeyden evvel kendisi adâvete lâyıktır.
dost-26.06.2010
|
|
Bakıyorum Yazdılarının takmada olsa ismiyle yakından ilgisi olmayan "araştırmacı" ya haklısın, doğrusun, ne güzel söylemişsin poh poh lanacak şeyler sölemiş falan diyenler sizlerinde birer kişi olduğunu varsayarsak sizlerinde düşünceleri yokmu piyonluğun ne anlamı var sizlerde kendinize özgü düşüncelerinizle yorum sayfalarında varolun. ki Her Doğru Heryerde Söylenmez! neden araştırmacı aciz sıfatıyla yazan ın amacı provakasyondan başka bişey değildir. değil diyorsanız yorumları tek tek okuyun anlaşılır.
eminönü-26.06.2010
|
|
araştırmacıya katılıyorum çok doğruları yazmış
kutluca-26.06.2010
|
|
yorumların hepsini okuduğuma göre araştımacının yazıları gerçekci ve haklı
adana-26.06.2010
|
|
Güzel bir düşünce de ibadet sayılır Tolstoy'un dediği gibi Haklı bir düşüncenin meyve vermemesi mümkün değildir sayın araştırmacı kim ne derse desin söylediklerinde yerden göğe kadar haklısın
-25.06.2010
|
|
Sayın Hulusi Çavdar ilk önce mesleğim icabı benim dernek başkanlığı yapma gibi durumum yok… İsmim ali Ahmet Mehmet Hüseyin Ayşe Hatice Fadime ….
Araştırmak istediğim konu ise dernekler birlikte hareket edip neden SILA ZİYARET ŞÖLENİ YAPAMIYOR..? NEDEN HER SENE BELİRLİ KİŞİLER PİKNİĞİ GİDİYOR.?
Benim söylediklerimde çelişki yok aksine siz benim söylemek istediğim gibi değil siz anlamak istediğiniz gibi anlıyorsunuz. İlçe kaymakamını köye götürdüğünüze lafım yok fakat neden hep aynı kişiler gidiyor. 3 yıl önceki resimlere bakıyorum kaymakam var 2 sene öncekine bakıyoruz yine aynı geçen senekine bakıyoruz oda aynı NEDEN HEP AYNI KİŞİLER PİKNİK YAPIYOR NEDEN BÜYÜYEMİYORUZ..?
Madem Her sene piknik yapıyorsunuz bu işi geleneksel hale getirdiniz neden her sene daha yukarıdaki kişiler çağırılmıyor..? 10/15 arkadaşınızla ancak bu kadar yapıldığını savunuyorsunuz..! Dernek kurulduğu günden itibaren birliği, bütünlüğü ve kaynaşmayı sağlamak amacıyla KAÇ ESNAFI ZİYARET ETTİNİZ.? KÖYDE TARIMLA UGRAŞAN KİŞİLERİ KAÇININ DERDİNİ DİNLEDİNİZ..? KÖYLÜ İLE DIŞARDA YAŞIYAN HEMŞERİLER ARASINDAKİ PARA AKIŞINI SAĞLAYACAK HANGİ KÖPRÜLERİ KURDUNUZ..? TARIMA YÖNELİK ( arıcılık, besicilik, süt ve süt ürünleri üretimi meyve yetiştiriciliği daha verimli mahsul alma… vs ) KONULARDA KAÇ KİŞİYE SEMİNER DÜZENLEDİZ..?
Kayseri’de İstanbul’da Adana’da mersin’de kaç köylünün evine ziyaret edip köyümüz için düşüncelerinizi planlarınızı anlattınız..? kaç kişiyle fikir alış verişi yaptınız..? Dernek yöneticileri olarak kaç kişinin düğününe kaç kişinin cenazesine gittiniz..? Ayda yılda bir toplantı yaparak bazı şeyleri çözmek imkânsız bire bir yüz yüze çalışmalar daha verimli olur ve sıla ziyareti gibi ağaç dikme vs toplu olarak yapılacak organizasyonlara hem MADDİ HEMDE MANEVİ katılım %100 artar biliyorsunuz. Evet yukarıda saydığım konular basit herkes söylüyor ama BÜYÜK BAŞARILAR KÜÇÜK AYRINTILARDA GİZLİ..
Sadece Siz kayseri derneği olarak değil diğer derneklerde KÖYDE TARIMLA UGRAŞAN VATANDAŞA KAÇ PARA KAZANDIRMADINIZ, GURBETTE YAŞAYAN VATANDAŞLARADA NE HİZMET VERMEDİNİZ… --ki hemşeriden yardım ve katılım bekliyorsunuz .Ayrıca neden bulunduğunuz görevi başkalarına vermeye çalışıyorsunuz sizin kendi medeni cesaretiniz yok mu .? birileri sizi oraya layık görmüş, sizdeki çalışma azmini ve şevkini görüp oralara getirmiş neden onları geri çeviriyorsunuz..? Şimdiye kadar kim geldiyse aynısını diyor ben yapamıyorum gel sen yap kurtulun artık MEHMET ŞAHİN zihniyetinden… Önünüzde çok güzel bir örnek var İBRAHİM YAMAN… NEDEN BU KONUDA ONDAN YARDIM İSTEMİYORSUNUZ..? EMİNİM TÜM KÖYLÜMÜZE BİR KEZ DAHA SILA ZİYARET ŞÖLENİ YAŞATMAYI REDDETMEYECEKTİR VE EN ÖNDE KENDİSİ OLACAKTIR
Daha söyleyecek birçok konum var ama bu kadarı yeterli…
ŞİMDİ ÖYLE OLMUŞ BÖYLE OLMUŞ BIRAKIN GELMİŞ GEÇMİŞ KONULARI YAPACAKLARINIZA BAKIN benden bu kadar demeyin dernek başkanı olarak elinizi taşın altından çekmeyin bilakis lider konumunda olan sizsiniz her şeye rağmen köy bizim köyümüz ne olursa olsun oraya sizden benden başka kimse sahip çıkmaz…
Sizden ve diğer suskun dernek başkanlarından beklenilen bugünden itibaren SILA ZİYARET ŞÖLENİ HAZIRLIKLARINA BAŞLAMAK ve 2011 yılının baharında tüm GURBETTE YAŞAYAN KIZILÖRENLİLERİN KATILACAĞI ÇOK BÜYÜK BİR ORGANİZASYON YAPMAK.
araştırmacı-25.06.2010
|
|
Yapılan iş ğüzel resimler dahada ğüzel olmuş umuma ait kızılörenin iç işlerini yapılan her türlü etkinliği hep beraber sahiplenin helehele derneklerimizin etkinliklerini siyasete bulaştımayalım bulaşanlarıda zamanı gelince eleştirin ğüzel şeylere ğüzel olmuyana hayır ama derneklere ayrılıkcı siyasi terimlerden uzak uzlaştırıcı yaklaşın temenimiz birlik dirlik olsun kırgılık olur hata olur ama bu hata ve kırgınlık tolumun birliğine zarar verecekse lütfen uzak olmaya sabırlı olmaya gayret edin
DURAN UZUN-25.06.2010
|
|
Adana kızılorenlı 24.06.2010 kızıloren net sitesi tarafsız demişşin kızıloren netin taraflı ve bir siyasi görüş doğrultusunda haber yaptığını bütün kızılorenli biliyor.ama hala sen bunu anlayamamışşın veya senda aynı düşüncedesin. inanıyorumki kızıloren net bu haberi yayınlamıyacaktır.nedeni cok yorumları işine gelmediği için yayınlamıyor.
Kızılören.Net’in taraflı ve siyasi bir görüş doğrultusunda yayın yaptığı düşüncesi sadece size ait olan asılsız bir iddiadır. Kızılören.Net’in tarafsız,ilkeli,objektif şekilde yayın yaptığı siteyi takip eden bütün herkes tarafından bilinmektedir.
Kızılören.NET
istanbuldan-25.06.2010
|
|
Çok büyük iş yapmışınız aferin size .
En büyük piknik bizim piknik -25.06.2010
|
|
her şeyden önce bir kızılörenli olarak yapılan hizmetlerden ötürü tüm yönetime ve hemşerilerimize tesekkur edıyorum hizmetlerının devamını diliyorum burada en başta "araştırmacı" sıfatıyla tamamen konuyla alakası olmayan bır hadısı şerifi paylaşıp pişkinlik yapmak tamamen bir cahillik örneğidir kaldıki musluman o kımsedırki musluman kardeşinin elinden ve dilinden emin olandır bu hadisi şerifi hiç dikkate aldınmı acaba yazarken haksız bir şekilde kendını haklı imiş gibi göstermeye çalışmak ve bu şekilde kendine yandaş bulma gayreti içerisinde olmak tamamen bir acziyet göstergesidir anlşılan o ki şu mantıkla hareket edıyorsun sen ve senın gibilerde ben yoksam kımsede o işten bi hayır göremez ben yapmadıysam eğer, kımsede yapamaz benım olmadıysa eğer kımsedede olmasın bu şekilde düşünüp hareket etmek yanlıştır eğer ortada bi hizmet var ise saygı duyulur tesekkur edılır bir yanlışta varsa el birliğiyle duzeltmeye çalışılır duzeltılırde biz birlik olalımki bizim kardeşliğimizi kimse bozamasın kimse yıkamasın ( hep birlikte allah'ın ipine sımsıkı sarılın ve ayrılığa düşmeyin. ) âl-i imrân / 103 ayeti celilesi mucibince ya hayır söyleyin yada susun yapılan tüm hizmetlerinden dolayı başta istanbul/kayseri/adana/mersin derneklerimiz başkanlarına ve yönetimine tesekkur edıyorum hizmetlerinin devamını diliyorum av:hulusi çavdar ın şahsına bu şekilde taraflıca yaklaşıp ortalığı bulandıranları kınıyorum hep birlikte birlik olabilmek temennisyle selam ve dua ile
Ramazan-25.06.2010
|
|
Kızılören belediyesinin neden düştüyünü anladım baktımki sılayı ziyaret yapmışlar birde ne göreyim kızılörenin nufusunu 20 30 tuz kişiye düşmüş ozam devlet haklı belediyelikten düşürmekle şünkü nufuz çok az da ondan yahu allah aşkına millet uyandı bırakın artık birbirimizi kandırmayı yeter artık 20 30 otuz kişiyle sılay ziyaretmi olur Onun adı sadece pikniktir bahar gelirde vatandaşların yapmış oldugu pikniktir kusura bakma an cak kendinizi kandırmışsınız oradaki şahızlararın hiç bir ne sözüm yoktur sadece piknik diyen Arkadaşımıza dır
adanananın neferi-25.06.2010
|
|
baki abi yandaş medya değildir köyümüzün çeşitli resimlerini yayınlamıştır lütfen baki abiyi polimiklere sokmayalım
gölünbaşılı-25.06.2010
|
|
Araştırmacı adamımsın. Daha söylenecek bişeye gerek kalmamış.Sardır gitsin. Serzenişin dimağlarda hakettiği yankıyı bulamamış ancak şu cümlen olayın özünü açıklıyor ilgililer için "istediğiniz yerde istediğiniz kişilerle piknik yapın ...! Size kimse karışamaz ama dernek adı altında ve dernek üyeleri ile yaptığınız yediğiniz yemekleri burada sergilemenin ne manası var"" Bir parantez açmak isterim müsadenle, bu da benden olsun. "Küçük insanlar kişilerle, orta insanlar olaylarla, büyük insanlar düşüncelerle meşgul olurlar" mış.. Kimin dediği bir fikrin doğru veya yanlışlığını değiştirir mi ki? O kadar merak edile?
Ruh-25.06.2010
|
|
ARAŞTIRMACI...araştır bakalım bizler kayseride dernek başkanımızı seviyoruz.hemde çok.
entel-24.06.2010
|
|
Baki Türen SEN devam et güzel fotograflara herkes bolkeseden atsın attığı kadar!!
kızılörenli-24.06.2010
|
|
Değerli araştırmacı kardeşim, kusura bakma ama neyi ve niçin araştırdığınızı hala anlayabilmiş değilim. Benim savunma yapmayı gerektiren bir davranışım olmadı. Üç dernek başkanını bir araya getirip sıla şöleni düzenlemek istiyorsanız yine tekrar ediyorum ben size engel olmam. sözlerinizde ki çelişkiyide anlamış değilim. İlçenin Kaymakamını piknik düzenleyerek yaylalarımıza götürüyoruz. beğenilmiyor. Arkasından Vali ve Büyükşehir Belediye Başkanının köye davet edilip yerinde görmesi gerektiği ve istenebilecek ve yapılabilecek şeylerin orada istenmesinin daha doğru olduğunu kabul ediyorum ama 10/15 arkadaşımızın imkanları ile ancak bu kadarına gücümüz yetti. İnşallah siz araştırmacı kimliğinizi ortaya koyarsınız ve bir derneğimizin başına seçim kazanarak gelir bizlere de dernek başkanlığı nasıl yapılır öğretirsiniz. Bizlerde sizi ayakta alkışlarız. Çünkü bizim dernek başkanı olmak gibi bir kaygımız yok. Benim hangi şartlarda ne için ikinci defa dernek başkanı olduğumu bilenler bilir. Ayrıca hiç bir makam önünde ezilip büzülerek bir şey isteme zilletini yaşamadım. Hakkım olanı isterim. Kızılören için ise hiç bir menfaat beklemeden her şey yapmaya hazır olduğumu tanıyan arkdaşlarım çok iyi bilir. Bizim hiç bir iş yapamaz hale geldiğimizi iddia eden sizsiniz. Kızılörende çok güzel şeylerin yapıldığını gözlerinizi kapamazsanız sizde rahatlıkla görürsünüz. Biz İncesu Belediyesine muhtaç hale gelmiş değiliz. İncesu Belediyesi sınırları içerisinde en güzel tabiat güzelliklerine sahip mahalleyiz. İncesu Belediyesi de bizler için gece gündüz çalışmaya devam etmektedir. Sıla şöleni düzenlemek için İncesu Belediyesine ihtiyacın olmayabilir ama sıla şöleni ile elde etmek istediğin yarar ne ise onların bir çoğunun yapılması İncesu Belediyesinin bütçesine ve onayına bağlıdır. Yapılan Sıla şöleni döneminde İbrahim Yaman Ağabeyin dernek Başkanı olması (kendisine çok saygı duyarım.Allah hizmetinin karşılığını cennet olarak versin)sadece kendisinin düzenlediği anlamına gelmez. O dönem belediye Başkanı Ahmet Gönül ağabeyimin ve tüm hemşehrilerimizin katkıları ile yapılan bir toplantıyı İbrahim Ağabeyde tek başına sahipleneceğini düşünmüyorum. Aynı desteği üç derneğimize (dernek başkanları gelip geçici) tüm hemşehrilerimiz verirse ve maddi gücü yerinde olan hemşehrilerimiz elinden geldiğince yardımcı olursa geleneksel hale getirmek için ben en önde mücadele hazırım. Ama lütfen sizde ortaya çıkın isminizi açıklayın ve kızılören için tüm hayırlı hizmetlerde bizim yanımızda olduğunuzu açıklayın. Hatta hiç bir beklenti içinde olmadan size dernek başkanlığını da devrederim. Benim sürem dolmak üzere gerekirse erken genel kurul yaparız.
Av. Hulusi Çavdar-24.06.2010
|
|
kızılören.neti tarafsızlığından dolayı kutluyorum bazı siteler taraflı haber yapıyoda
adana kızılorenli-24.06.2010
|
|
Ebu Hureyre (r.a.) şöyle bildirmiştir: Peygamber şöyle buyurmuştur. Zenginlerin davet edilip de fakirlerin çağrılmadığı düğün yemeği, ne kötü bir yemektir Müslim, Nikah, 107, (ll,1054 )
allah senden razı olsun çok güzel oldu :) :)
araştırmacı-24.06.2010
|
|
evet ilk yazımda belirttiğim gibi sayın Hulusi Çavdar kendini çok güzel savunmuş :) :) sizin için isim mi önemli yoksa yapılan yorum mu..?
istediğiniz yerde istediğiniz kişilerle piknik yapın ...! Size kimse karışamaz ama dernek adı altında ve dernek üyeleri ile yaptığınız yediğiniz yemekleri burada sergilemenin ne manası var...
ilçe yönetimi olmadığınızı belirtiyorsunuz , sıla ziyaret şölenini ilçe yönetimi yapar diye bir KANUN MU VAR DERNEKLER NE İÇİN KURULDU…? İBRAHİM YAMAN SILA ZİYARET ŞÖLENİ DÜZENLEDİĞİNDE HANGİ İLÇENİN BAŞKANIYDI..?
3 tane Kızılören derneği var 3 dernek bir araya gelip bir organizasyon düzenleyecek KAPASİTEYE SAHİP DEGİL Mİ..? sıla ziyaret şöleninin de İncesu belediyesinden isteyecek kadar düştük mü..? Biz köylü olarak neden hiçbir iş yapamaz hale geldik.daha düne kadar kendimizden başka hiçbir belediye ve dernekleri beğenmezken şimdi neden hep başkasının eline bakar, başkalarından yardım bekler olduk…
Kayseri valisi, büyükşehir belediye başkanı vs kişileri köye davet edip sorunları masaya yatırıp yerinde ve zamanında bişeyler istemekle peşinden koşup odasında iki büklüm oturup yalvar yakar istemenin arasında dağlar kadar fark olduğunu mesleğiniz icabı bilirsiniz…?
Ayrıca ilkyazımda belirttiğim gibi BENİM SORUNUM ŞAHSINIZLA DEGİL DERNEK BAŞKANI OLDUGUNUZ İÇİN…
Ve DİGER DERNEK BAŞKANLARINIDA ELEŞTİRİYORUM ONLARIN HİÇ SESİ ÇIKMIYOR. Susmak Küçük Düşünmenin Kabulü Demektir…
araştırmacı-24.06.2010
|
|
Ebu Hureyre (r.a.) şöyle bildirmiştir: Peygamber şöyle buyurmuştur. Zenginlerin davet edilip de fakirlerin çağrılmadığı düğün yemeği, ne kötü bir yemektir Müslim, Nikah, 107, (ll,1054
-24.06.2010
|
|
Bizim memlekette arızasız adam bulmak çok zor ya da epey arızalı adam var. İnsanlar çok samimi bir şekilde ilçenin ileri gelenlerini de davet etmişler, çok güzel bir piknik olmuş. Gayet güzel bir aktivite. Adam nereden buluyor böyle bir faaliyette bile tenkit edecek bir konu buluyor. Boşboğazı cehenneme atmışlar odun yaş demiş misali..
Kızılörenli-24.06.2010
|
|
Baki Türen SEN devam et güzel fotograflara herkes bolkeseden atsın attığı kadar!!1
ufff-24.06.2010
|
|
ya arkadaşlar biz ne kadar dangalak örümcek beyinlere sahibiz.. ADAMLAR KENDİ ARALARINDA PİKNİĞE GİTMİŞLER.. doğanın ayrıca resimleri çekilmiş doğa ve güzellikleri bizim memlekete ait...yani ne olur ki birde enazından bu tür konulara polemik yapmasanız...ölürmüsünüz..AYRICA HULUSİ BEYİNDE belirttiği gibi ne gibi sakıncası var bu durumun onu anlamadım.. ayrıca dikkat ediyorum ve sizde ediyorsanız aklınca bişey biliyorum diye sözde saçmalayanlar isim yazmıyor.. madem gerçekten bir bildiğiniz yarayışlı bir paylaşım olacaksa fikriniz sunun ortama olmazsa eleştirin.. eleştirin ama...
REŞİT KÜTÜK-23.06.2010
|
|
ispatlayacak ve tartışacak bir şey yok duyarlı vatandaş bu yaz içerisinde hacılar yolu yeniden asfaly yapıldığı zaman belki birazcık insaz ve izanın varsa yapan yada yapılmasına vesile olan insanlara dua edersin. Boş lafa hacet yok
hacılar yolu yolcusu-23.06.2010
|
|
1
2
3
|