Haber Anasayfa - Editör Girişi
En Çok Okunan Haberler(2012)
Turnuva Haberleri (Yenilendi) - (21.03.2013) 23740
İncesu'da seçim çalışmaları - (04.11.2013) 15567
Kızılören Futbol Turnuvası soan erdi - (06.05.2016) 13385
Canlı yayın başladı ! - (29.06.2013) 11184
2012 Yılında Askere Gidecekelerin Listesi - (07.02.2012) 11029
Uzungöl piknik şöleni yapıldı. - (09.07.2012) 10430
Üniversiteliler buluşması gerçekleştirildi - (02.02.2015) 10403
Seçim sonuçları ! - (30.03.2014) 10345
Kızılören'de korkunç cinayet - (13.10.2014) 9764
Kayseri Kızılörenliler Derneği'nden Yol Açıklaması - (28.11.2013) 8748

En Beğenilen Haberler(2012)
Dernek'ten Özhaseki'ye ziyaret - (25.04.2014) 9
İstanbul Kızılörenliler Derneği 2500 ağaç dikti - (02.12.2014) 8
Yoğun kar yağışı devam ediyor (Güncellendi) - (09.01.2013) 8
Aydın Uzun doçent oldu - (08.12.2012) 8
Gölünbaşı'na sıcak asfalt yapıldı - (02.12.2012) 8
Kayseri Kızılörenliler Derneği'nden Yol Açıklaması - (28.11.2013) 8
Bir hemşerimiz daha profesör oldu - (29.11.2012) 8
Özhaseki Kızılören'de yol açılışı yaptı - (21.02.2014) 8
Kızılörenli firma Flash Haber'de - (11.03.2013) 8
Bursların ilk taksidi ödendi - (04.11.2014) 8
Yol tamamlanmak üzere - (01.11.2013) 8
İki kişi sobadan zehirlendi - (20.02.2015) 8
Uzungöl piknik şöleni yapıldı. - (09.07.2012) 8
Salih Güdelek Milletvekili adayı oldu - (06.09.2015) 8
Dernek Yönetimi belli oldu - (25.06.2012) 8
Hain saldırıda bir hemşerimiz şehit oldu - (20.07.2015) 8
Burs başvuruları başladı ! - (10.08.2015) 8
Kızılören Futbol Turnuvası soan erdi - (06.05.2016) 8
Kızılören'de Soygun - (24.02.2016) 8
Erciyese kar yağdı - (26.10.2015) 8

En çok okunan Haberler
2013 - 2012 - 2011 - 2010
2009 - 2008 - 2007 - 2006
2005 - 2004 - 2003 - 2002
:: Kızılören'de kenevir operasyonu
Kızılören'de dün yapılan bir operasyon ile 79 kök kenevir bitkisi ele geçirildi. İncesu Jandarma ekipleri tarafından yapılan operasyon ile Hacı Hüseyin Ada'ya ait bahçede bulunan kenevir bitkileri ziraat mühendisi ve mahalle muhtarı nezaretinde sökülerek tutanak tutuldu.
Adana'da bulunan ve konu ilgili olarak bir yakını ile görüşülen bahçe sahibi kenevir bitkisinin bahçeye ektiği soğan vb. tohumlara karışarak ekilmiş olabileceğini söyledi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
28.08.2009
Bu haber 6757 kez okundu.

Yorum Ekleme Alanı
İsminiz :

YORUMLAR (Bu habere 41 adet yorum yazıldı)
Daha bune ne işlerle uğraşanı var sorunca adı ekmek parası diyorlar. kızılören insanı ise bu gibi olaylara masum gözlerle bakıp kurduğu cümle '' yazık ne yapsın '' diyor. sizce yazıkmı....

yabanciiii-06.09.2009 

afgan halkı mı ne bizimkler?

asker-06.09.2009 

adama para vein o işi yapmasın ozaman

mhp li-05.09.2009 

sıkıntı olmaz bizde jandarma oldugumuz ıcın gecen gunde 122 kök yakaladık adamın ıfadesı bırde kenevrler alınıyo adam serbest cunku adam dıyo zaten seker hastasıyım borek yapıyo hanım diye acıklıyo

yıldızcı.mrc-04.09.2009 

artık moda olur koyde herkez eker

adanademirspor-02.09.2009 

abartmayın. abartabilirsiniz de tabi... "çetene"dir bu otçağızın diğer adı. "kavurga"sı süper olur. toz bizi bozar. o başkalarının işi. bir kilo toz, bir otoboz.

çeteneci-01.09.2009 

artık kızılören promilin üstüne çıkmaya başlamış esoes veriyor acil112 eyVAHH

3438-31.08.2009 

bizim köyde olabilir normal bence bu kadar abartmayın

imdat-31.08.2009 

Ne ekersen onu biçersin hacı ekmiş kenevir jandarmada onu biçmiş ateş olmayan yerden duman çıkmaz neden hacı..... degilde hacı hüseyin ada neden ? neden bir başkası değil ? sevgili hemşerilerim bölyle şeyler tabiki bizi üzüyor tabiki bize zarar veriyor ama böle şeylere musade edersek göz yumarsak öle şeylerin ticaretini yapmaya bizim oralar musait çok daha kötü durumlara gelebiliriz ..... o yüzden bu konu açılmışken komple bir temizlik yapılması gerekiyor... ALLAHA emanet olunn.

t.c-31.08.2009 

sallayan sallayana yapabilseler yapacaklar ama atıyolarr yazmak parayla değil yaaaa

asi we mawi 38-30.08.2009 

ya kenervir tohumunu nasıl yanlışlıkla ekecek adamlar yaw

deliboran-30.08.2009 

bize neler oluyor böyle kızılören için acilen birşeyler yapılması gerekiyo uyuşturucu bir ot bulunmuş biz bunlara bile normal diyoruz.para için yazık bize

kızılörenli bu degil-30.08.2009 

vay vay vay bizim köyde neler varmışş bi el atmak lazım bahçelere

çardaklı(esrarkeşş)-30.08.2009 

bende ektım ama periştah gelse bulamaz kızılorenlı... jandarma hıkaye gelsın de bulsun isterse ozel harekatcı gelsın ebn ıkı senedır bu işten ne paralar kazandım size valla bırsey dıyemem sızde yapın dıyecem ama sız hemen yakalanırsınız bu işlerde akıllı olmak gerekır... =>bu yorumu yapan kişi bence bulunmalı IP adresinden bulunmalı gerekn yapılmalı.eğer dalga geçiosada bi ders olmalı

-30.08.2009 

bencede abartmayın zaten bizim köylü herşeyi büyütmeyi dedikodu yapmayı çok sevior sizde bunlara biraz son vern isterseniz...

-30.08.2009 

anlaşılan bizim köylü çedeneyi seviyo ama 79 kök biraz fazla değilmi.....

öylesine-30.08.2009 

bunu da öğrendi kızılörenliler bundan sonra eker ler ve köşeyi döner ler

köylü-29.08.2009 

Büyükşehire bağlandık suçların menşeide değişti.Eskiden güvercin çalınırdı, ceviz çalınırdı.Artık suçlar metropol düzeyine çıktı.Allah hakkımızda hayırlısını versin.Ama bence kasıtlı olduğunu sanmıyorum.Umarımda öyledir.

deep blow-29.08.2009 

bizim köylünün karışmadığı bi bu kalmıştı oda oldu

deliboran-29.08.2009 

kızıl örenliler tahtakalede porno sidi satmakla öğünüyorlar köyde çetene ekmiş ne var bütün köylerde ekilirdi onuda buday kavurgasına katarlar çok güzel olur çetenenin adı şimdi kenevir olmuş bilmiyende konuşuyor

38lilerden-29.08.2009 

bende ektım ama periştah gelse bulamaz kızılorenlı... jandarma hıkaye gelsın de bulsun isterse ozel harekatcı gelsın ebn ıkı senedır bu işten ne paralar kazandım size valla bırsey dıyemem sızde yapın dıyecem ama sız hemen yakalanırsınız bu işlerde akıllı olmak gerekır...

kızılorenden-29.08.2009 

yorum yazmak bedava oldugu için bazıları sallıyor.işsizlikle ne alakası var.25 sene öncesinde bile vardı cedene.bilmeyenler büyüklerine sorsun.

muhtar-29.08.2009 

yaşar bey dogru söylüyor biz yıllar önce bu bitkiyi cedene olarak ekerdik ve kötü niyetle kullanıldıgını kimse bilmiyordu köyde.yorum yazan arkadaşlar bilmeden farklı yönlere çekiyorlar.böyle bir başlık atılmasınıda yanlış buluyorum.

muhtar-29.08.2009 

Sende haklısın işsizlik herşeyi yaptırır.Helal Olsun.

FUAT AKTAŞ-29.08.2009 

selam arkadaslar bunu biz yıllar önce cedene dıye ekerdık ılaki baska mana cıkarmayalım adam cedene olarak ekmiştir illakı baska amac olmaı gerekmez ayıptır böyle yorumlar bunun bır cede oldugunu ve cedeneyi biz zamanında cok ekıp yedık bu konuda bunun bır yanlış anlasılmdan oldugunu ve cedenenin yasak oldugunu bilmeyen cok köylumuz var

yasartoprak2007@hotmail.com-29.08.2009 

ben madde bagımlısı bırıyım ben olayı gordum resımdekı fotaraf ınternetten alınma apartılacak kadar degıl koy ustulu gencler

koy ustulu gencler-29.08.2009 

aslında şüpheli şahsın isminin alenen yayınlanması yanlış bi durum çünkü hakkında kesinleşmiş bir karar yoktur.....BENCE....

antii-28.08.2009 

aceleci davran mayın bence adam ekmemis ola bilir belki köyden biri ekti adamın haberi bile yok hacı heseyin ada yı bile tanımam ama yorum yapın ama abartmayın bu kadar da

Gökhan-28.08.2009 

ottur günahı yoktur

-28.08.2009 

bop marley arkadasım cıkmıs olabilir ama bukadarda duyarsız ve rahat olma dünyanın en buyuk problemı bu...

xxxxx-28.08.2009 

1 2 
  Şimdi Sarıgöl'e ulaşım daha kolay!
  Sosyal tesislerde iftar başlıyor
  Kızılören Futbol Turnuvası soan erdi
  Kızılören-Şeyşaban yolu açılıyor
19.11.2017 Pazar