YORUMLAR (Bu habere 89 adet yorum yazıldı) |
güzel ama çocuk bayrağı çekcek
öznur-12.10.2008
|
|
Evet bende 2 gün Önce buraya çıktım Şanlı Bayrağımız Çok Güzel duruyor bayrağı diken arkadaşa çok Teşekkürler...
3GARİP8-29.06.2008
|
|
herkes bayrak dikmeye karkarsa ne olur diyen vatandas sana sasmamak elde degil baska kimin hakkı var ki bayrak dikmeye zaten .. TÜRKİYE TARİHTE TÜRKTÜ BUGÜN TÜRK VE DAİMA TÜRK OLARAK KALACAK ALLAHIN İZNİYLE ...bu dediğinize kim izin verir he ??????
bozkurtbalası-24.06.2008
|
|
helal sana aziz ..abim...senin gibi vatan severler oldukça.bu bayraklar hiç inmez inşallah.başarılarının devamını diliyoruz.
metin özmen .mersin-28.04.2008
|
|
çok aşağıda duruo daha çok yüksekte olması daha da iyidir bunu biliyorsunuz da niye aşağıya gömüonuz allah alllah yükselensin bayrağımız göklerde
ebru-27.04.2008
|
|
memet yücesoy sana düşen.......... sen adını yazmışında nolmuş adını bağlayıcı bişeymi yazmışın işine bak uza...zorunamı gitti gülüm
ASİLTÜRK-25.04.2008
|
|
Eleştiride karşı tarafı kıracak/incitecek, aşağılayıcı, küçük düşürücü cümleler kullanmak eleştiri boyutunu aşar.. Söz ağızdan çıkar ama kalbe ulaşır, tesir ettiği yer kalptir... Kalp kırmanın ne kadar kötü bir şey olduğunu bilmem açıklamaya gerek var mı? Aynı Bayrağın Altında yaşadığımız halde bazı soysuzların TÜRK BAYRAĞINA karşı zaman/zaman yaptıkları saygısızlıkların yanında yapılan çirkince saldırıları TV’lerden hepimiz görüp izliyoruz. Bu çirkin olaylardan sonra birçok yerde il ve ilçelerin giriş yerlerine veya yüksek yerlere bayraklar asıldı. Bireysel ve kurumsal olarak herkes yapılan bu saygısızlıklara karşı tepkisini bir şekilde göstermeye çalıştı. Bayrak konusunda bu arkadaşları olmadık şeylerle itham ederken acaba hangimiz bunların göstermiş olduğu duyarlılığı gösterebildik. Aziz ve arkadaşlarını Bayrak konusundaki duyarlılıklarından dolayı tebrik ediyorum.
Black Blood-25.04.2008
|
|
deniz baykalın 23 nisanda meclise hitaben yaptığı, aslen bayram mesajı olması gereken ancak bayramla ilgili bir tek kelime kullanmadan yarım saat hiddetle öfkeyle kustugu kini nefreti dinlediniz mi? eger dinlemediyseniz mutlaka dinleyin.adamın içinde bunca kin,bunca nefret,bunca öfke, bunca hazımsızlık nasıl barınır anlamıyorum. bu öfke bu nefret bu kin sizedir vatandaşadır, kendini iktidar yapmayan seçmenedir,köylüyedir,"dağdaki çobanadır" bu sebepten ki, bırakın aziz demir ne dikmiş,nasıl dikmiş,nereye, kaç paraya,kiminle dikmiş meselelerini. hemşehrilerim böyle gereksiz böyle boş, böyle can sıkıcı,birbirlerini kırıcı işlerle uğraşmamalılar.
HİLAL-İ AHMER-24.04.2008
|
|
Birlikte dolaştık yaylada, kırda;
Birlikte can verdik bu cennet yurda.
Unuttuysan öğren, tarihe sor da;
Bu vatan bölünmez, bu bayrak inmez!
volkann4646-23.04.2008
|
|
efeler gurubu kardeşim kusura bakma ben şura dikerim bura dikerim veya ben bayrak diktim sen dikemessin filan laf yapmadım ve kim seyede karışamam aynı zaman da şunuda bil ben şırnakda ve cizrede kasrik bogazında ve cudide ve gabar askerlik yapdım ve körfez savaşından dolayı erken terhisim yandı ora larda da görevimi yaptım sırası gelen yapar şura senin bura benim ben kim senin etlisine süt lüsüne karışmam kardeşim ve eleş tiriyede karşı degilim ama kimsenin var lıgı yok lugu kimseyi ilgilendirmez ayıp şeyler neyaptılarda ben karşı cıkdım ben kendim ce birşeyler yapıyom yapacamda isteselerde istemeselerde benim yaptımın iyisini yapan dan ALLAH RAZI OLSUN ben ilkokul mevzunuyum belki sizlere göre cahilim ama memleketimi ve köyümü sizden cok sevi yorum cünkü askere giderken şırnagı isdekli sectim secerken benim boyum ve kilom musayitti köyümüzde kac tane askere isdekli ve isteyerek giden var sizeherkese saygılar lütfen benim adıma bir şey yazan altına is mini yazsın da nekadar samimi görelim ALLAH HERKESİN YOLUNU ACIK ETSİN
AZİZ DEMİR-22.04.2008
|
|
YANİ ben ve diğer bayrak dikmeyenler vatan haini midir?herkes bayrak dikmeye kalkarsa işin suyu çıkar.
ANADOLU MÜDAFA-İ HUKUK CEMİYETİ-22.04.2008
|
|
eeee ne yapalım.güzel olmuş,,tebrikler demek yeterli değil..eleştiri olacak. her ne kadar olumlu olursa olsun eleştiri olacak,olmalıdırrr. bunu kabullenmek gerek.insanın olğunluğunun ölçüsü budur.."barika-i hakikat müsamere-i efkardan tevellüt eder"..
CEMİYET-İ AKVAM-22.04.2008
|
|
Adam bir bayrak dikti diye konuyu amacından saptırarak değişik mecralara çekmenin anlamı yok. Değişik isimler adı altında ahkam kesmeye de gerek yok.Başkalarını aşağılayarak, "Bilgiçlik" taslayana ne ad verildiğini burada yazmama benim kültürüm müsaade etmiyor.. Kendini okumuş kültürlü bilgili sanan, bunun yanında araştırmacılığı ile övünen bazılarının konu hakkında da birazcık araştırma yapmalarını öneririm. Her konuda bilgili, kültürlü, araştırmacı olabilirler ama başkalarını küçümseyerek bilgiçlik taslayanlara ve bunu yapanlara ne ad verildiği hakkındada birazcık bilgi sahibi olsalar iyi olur.
başka bir cemiyet-22.04.2008
|
|
biz okumayız,biz araştırmayız,biz dinlemeyiz,biz dinleme gereğine de inanmayız..ama "biz herşeyi biliriz".ya da bilir gibi yaparız. bu ne iştir bu ne anlayıştır.biz bir bilene de sormayız.ne yaman çelişkidir bu..biz her şeyin kısa yolunu tercih ederiz.bilginin dahi.işte o zaman ortaya biz çıkarız biz. okumayan ,araştırmayan,bilmeyen,bilene saygı duymayan biz. ne yazık bizlere, ne zavallıyız biz bir bilseniz.
HİLAL-İ AHMER-22.04.2008
|
|
haklısın vallahi efeler..kızılörene bayrak dikmekle vatanperver olunmaz. sen git şemdinliye ,bestler derelere,çemişkezeke dik o bayrağı o zaman bravo derim sana...orada da var evelallah mangal yürekli vatan evlatları dikmişler.aziz demir hala çok toy. öğreneceği çok şey yaşayacağı çok tecrübe var mustafa emekçi ile beraber. hayatın acı tecrübelerini görmeleri gerek. en ufak bir sıkıntıda pes edeceklerinden ben eminim. onlar lafla gemi yürütme hevesindeler hala...
hilali ahmer-22.04.2008
|
|
ben 301 kaldırılsın,her önüne gelen türke ve türklüğe vargücüyle hakaret etsin demedim demiyorum. velev ki bir densiz türklüge hakaret etti,bu dahi VANın muradiye ilçesinde sekiz kişinin bir turiste tecavüz etmesi yanında çok hafif kalır. ben burada birileri bizleri aşağılamaya çalışırken onlara biz yardımcı olmamalıyız.almanlar bunu yapmış,hollanda bunu yapmış diye yanlışı yanlışla düzeltme yoluna girmemeliyiz. biz onlara insanlık dersi vermeliyiz....
hilal-i ahmer-22.04.2008
|
|
aziz demir daha ögreneceyin cok şey var yaşın geç bayrakla deyil olmaz sözde deyil öz de olmamak lazım sayın genelkurma başkanımızı binledin mi 28 nisan da acıllama yapmıştı sende gidip bir köye bayrak dikiyorsun akp zimiyetindesin artık millet oyandı kendini kandırma gözle görünür işlerle ugraç sen o bayragı dikte görelim koto uludere bestaya utlucaya üzümlüye eruha egolarını köydemi tatmin ediyosun
efeler grup -22.04.2008
|
|
neymiş asiltürk müş öyle asil türk olmaz adını soyadını güzelce yazarsın asıltürk olduguna okuyanlar karar verir
memet yücesoy-22.04.2008
|
|
asıltürk kardeşim akp ye benim nicin karşı oldumu bilmiyorsan sen türkiyede yaşa mıyorsun demek vatan hayin lerini görmüyorsan satmadıkları yer kalmadı telekom türkiyenin ciyeri al şuan unakıtanın oğlu pirinc nehalde aslında böyle konuşulmaz yüzyüze olmak lazım neyse şu yedik lerim den bahsediyosun hazmetmekden filan hayırdır nekadar ne verdin de hazmedemedim telefonumu yazdım carı at ben arayım benim saklım gizlim yok sana benim bilmedigim bir yoksa borcummu var anlayamadım ama lütfen ararsan iyi olur
aziz demir-22.04.2008
|
|
AZİZ ABİ OLMASA BELKİDE OBAYRAK BİLE DİKİLEMEZDİ ARTIK AZİZ ABİ VE BAYRAĞIMIZ KÖYÜN SİMGESİ OLARAK YENİLENDİ AZİZ ABİYE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM
KaDiR-22.04.2008
|
|
Avrupa Birliğine hayır Türk Birliğine evet......bu güzel bayrak kolay asılmadı vatanımızın göklerine... Birileri gelecek ermenilerin soyunu kırdınız diyecek bazıları ise Pegamber Efendimiz(s.a.s)le ilgili çirkin karikatürler hazırlayacak baska birileri ise kardeslerimizi yakacak üstelik ilkokul cocuklarına bile budurumu aşılamaya çalışacak veeeeeee... biz onlarla aynı birlikte yaşayacağız değil mi bunu hangi akıl hangi vicdan hazmedebilir????.....
bozkurtbalası-21.04.2008
|
|
ask333 lütfen arkadaşım ne alaka avrupanın ne mal olduğu belli ama yüce osmanlının yüce torunları türklere bahsedilen tacavüz olayı bölemi savunulur. yazık avrupa fatihi 2.mehmed in kemikleri sızlar. azbiraz tarih oku yanlı analayamasın sözlerimi sakın ha!
tarihçi.-21.04.2008
|
|
bayrağımız kasabamız üzerinde gayet güzel galgalanıyor ama şanına yakışan derecede büyük ve ihtişamlı değil bence direğiğnin daha yüksek bayrağınında daha büyük olması gerekir yeri çok güzel daha yüksek ve daha sağlam bir direk dikilmesi için her türlü desteği yapmaya hazırım
idris buğdaycı-21.04.2008
|
|
kayseride bayrak indiren vatan hainlerinin hak ettikleri cezayı almaları göç alan yerler şerefsizlerle doluyor çaresine bakılsın nemutlu türküm diyene
öz kızılörenli-20.04.2008
|
|
HİLAL-1 AHMER'e katılmamak mümkün değil.Türklüğe hakaret etmek artık çok kolay sağolun tayyip bey sağolun...Hilal-i ahmer sana katılıyorum fakat bu knuda bişey dha eklemek istiyorum.Bir kişinin yaptığı bütün bir milletin adını kirletiyor.Almanmanyada türk aile katledildi,yine almanyada bir türk gözaltında işkence ile öldürüldü.Batı bize katil gözüyle bakabilir asıl katil kendileri.Hollanda askerleri binlerce boşnak müslümanın öldürülmesine neden oldu avrupa seyretti.Fransızlar cezayirde soykırım yaptı.Zaten bu konuda ingilizlerin yaptıkları saymakla bitmez.İtalyanlar libyada masum bedevi halkı katletti.Ve hala afrikanın bir çok ülkesinde zavallı günahsız insanlar açlıktan ölürken Avrupa ülkeleri ülkelerini sömürüyor.bunlarıda eklersek kim katil???
ASK333=ŞADİ BUĞDAYCI-20.04.2008
|
|
vatan bizim bayrak bizim köy bizim kent bizim dogu bizim batı bizim edirne bizim kars bizim vatanımıza sahıp çıkalım iyisile kötüsüyle bu eşsiz vatan hepimizin
YUSUF BULDUK ESENLER ÜLKÜ OCAGİ-20.04.2008
|
|
301. maddenin değiştirilmesi Türklüğümüze hakareti kolaylaştıran ve serbestleştiren bir mevzudur bu durum elbette kabul edilemez. roj tv den apo iti istediği gibi itciklerini yönetecek bizde onların bizi sövebileceği bir değişikliğe göz yumacağız öyle mi? pes diyorum artık italyan pippa hanımın çirkin bir sekilde ülkemizde öldürülmesi elbet kötü lakin bunu genelleme yaparaktan 301. madde tartışmasına gösterge yapamazsınız....ve bir kez daha hatırlatma gereği var bu ülkenin kuruluş ilkesidir milliyetçilik...........
bozkurtbalası-19.04.2008
|
|
HİLAL-İ AHMER ... eyvallah aklı sselim yorumların için.
asılTÜRK-19.04.2008
|
|
sizin 301. maddeden haberiniz varmı. hani türklüğe hakareti de içeren madde.ben bu maddenin restorasından yanayım. tümden kaldırılması bozar bizi. ancak bir "italyan" elçiye tecavüz edilip öldürülmesi, 301 deki türklüğe hakaretin çok çok ötesinde. asıl türklüğe hakaret budur. birinin kalkıp türklüğe küfretmesi dahi italyan kızın tecavüze uğrayıp katledilmesinin yanında çok hafif kalır.bu bayrak bahsi açılmışken özeleştiri de yapmalıyız.İTALYAN kıza tecavüz eden zevat türke ve türklüğe sövmüş,aşağılamış hakaret etmiştir. madde halihazırda iken ,tecavüzden adam öldürmekten vede 301 deki türklüğe hakaretten yargılanmalıdır.
HİLAL-İ AHMER-19.04.2008
|
|
kuran, vatan,bayrak ve namus.. bu kavramlara daha nicelerini eklemek mümkün. görünüşte birbirinden farklı olsa dahi bu kavramlar içiçedir. birbirini tamamlayan, biri olmazsa diğerinin anlam bütünlüğü bozulan uğrunda canımızı kanımızı feda edebileceğimiz kutsal değerlerimizdir. allah bizi kuransız vatansız bayraksız bırakmasın.
HİLAL-İ AHMER-19.04.2008
|
|
1
2
3
|