| YORUMLAR |
| cok iyi kar
mahmut mk-13.03.2014
|
|
| keşke isatanbulada yagsa
betül-8.01.2014
|
|
| merak ettiğim bu fotoları çeken o kediyi alıp sıcak biryere götürdümü yoksa onun yardım isteyen bakışlarını poz mu sandı
mrym-25.06.2013
|
|
| ::BEN BÖYLE KAR GÖRMEDIM::::
MUAMMER-24.03.2013
|
|
| yılmaz bey mükemmel çıkmışın
bayram yönem ist-20.03.2013
|
|
| FAZLADA GÜZEL DEĞİLDE İŞTE BAKIYORUZ NE YAPALIM YANİ ADAM BAŞKA RESİMLER ÇEKER BİLİYORUZ YANİ KAR YAĞDIĞINI BAŞKA RESİMLER İSTİYORUZ.
Bilmene gerek yok usta ben bileyim yeter-26.02.2013
|
|
| kar mazaraları cok guzel ellerınıze saglık
38li-23.02.2013
|
|
| bereket yağmış maşallah...
köylü..-20.02.2013
|
|
| kızılörene gelmeyi çok istiyorum kim bu resimleri çekdiyse allah razı olsun
kayserili-18.02.2013
|
|
| güzel teşekkürler devamını bekleriz
yakup-16.02.2013
|
|
| resimler çok gözel olmuşş vallahi bravo
Adanalı-11.02.2013
|
|
| çok güzel manzara
hasan-1.02.2013
|
|
| şehir dışındakiler gelirse o kar bir saate kalmaz oynayacağız diye neye uğradığını şaşırır...
istanbullu-25.01.2013
|
|
| çok güzel manzara
karakaş-25.01.2013
|
|
| ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN.MURAT KÖKLÜDAĞ TARSUS.çOK GÜZEL FOTOĞRAFLAMIŞSINIZ.GÖZÜNÜZE SAĞLIK.
-25.01.2013
|
|
| Ellerinize sağlık Gerçekten çok güzel olmus bizim oralar bi başka...
Bayram Arpacı-23.01.2013
|
|
| çok güzel olmuş köyümü çok özledim
murat ertan-20.01.2013
|
|
| Neden hiç mezarlığın resmi yok. Yaşamak kadar ölümde hayata dahil değil mi ?
leaf-20.01.2013
|
|
| iyi iyi çok kar yağmış güzelllllllllll yeni resimleride görmek isteriz
hemşire ela*-20.01.2013
|
|
| cok guzel fotograflar
samet-16.01.2013
|
|
| süper resimler sağol varol
köylüsü-16.01.2013
|
|
| Çok güzel olmuş devamını bekleriZ
-15.01.2013
|
|
| müthiş bi kar insan boyunu geçmiş bende ailecek gitcem köye :D resimlerin devamını bekliyoruz eline sağlık
köylü :d-14.01.2013
|
|
| fotoraflar icin tşkarın.fatih.karın güzelli başka orda olmak vardı
Muharrem korkmaz-14.01.2013
|
|
| köy resimlerini özledik devamını bekliyoruz
samet kızılkaya-13.01.2013
|
|
| allah her gün böyle kar yağdırmasını lasib eylesin
mehmet yeşilyaprak-13.01.2013
|
|
| çok güzel bir manzara
a.kurtul-13.01.2013
|
|
| Her mevsim ayri guzel
Cemil uluk-13.01.2013
|
|
| Ah o karın içinde olsakda doya doya oynasak süper olur
Oğuz-12.01.2013
|
|
| Ah o karın içinde olsakda doya doya oynasak süper olur
Oğuz-12.01.2013
|
|
| Fotografı çekenin ellerine sağlık adamsın :)
Harun KOÇASLAN-12.01.2013
|
|
| Resmi çekipte sitede güncelleme yapan arkadaşlara teşekkür ederiz.
Bekir uluk-12.01.2013
|
|
| oynamak isterdim.
istanbul-12.01.2013
|
|
| DEVAMINI BEKLERİZ ELİNE SAGLIK
İSTANBULLU-12.01.2013
|
|
| uzanıyorum bir avuç alabilsem valla yiyecem ama yok kıymetini bilin nolur sitem etmeyin
köylü-12.01.2013
|
|
| FENA KAR YAĞMIŞ ALLAH ORADAKİLERİN YARDIMCISI OLSUN RESMİ ÇEKENLERİN EMEĞİNE SAĞLIK
Yılmaz SEZGİN-11.01.2013
|
|
| daha geniş kapsamlı resimler bekliyoruz yinde teşekürler
karagüneyli-11.01.2013
|
|
| emegine saglık kardeş resimler süper o sogukda güzel iş cıkarmışsın
gazi-11.01.2013
|
|
| Kızılören'de dokuz yıl öğretmenlik yaptım.Böyle kar yağmamıştı
ORHAN ÜNLÜ-10.01.2013
|
|
| eyvallah...
-10.01.2013
|
|
| maşallah süphanallah
samet eren-10.01.2013
|
|
| Allah kolaylık versin, Bereketli olur inşallah.
Ahmet ŞAHİN Lasvegas Nevada USA-10.01.2013
|
|
| resmı çekenlere ve sitey koyanlara teşekur ederım
mehmet toprak -10.01.2013
|
|
| rabbim bereketini arttirsin
3438-10.01.2013
|
|
| teşekkürler böylegüzel manzarayı bizlerle paylaştığınıziçin maaşallah sbhnllh
metin yönem-9.01.2013
|
|
| eline saglık teşekürler fahih.yeni resimler bekleriz
mustafa keser-9.01.2013
|
|
| Ellerine Sağlık :)
-9.01.2013
|
|
| yagsın yagsın bereket valla kızıören böle kar görmedi galiba darısı kayseriye 1 metra olur inşallah
mesut şirin-9.01.2013
|
|
| allahım kızılörenin bereketini artır
akif mertcan uçak-9.01.2013
|
|
| kızıl örene hayırlı olsun hazine yadı allah hepimize salık versin
kızıl ören tabaklı mh muhtarı erdogan erciyes-9.01.2013
|
|
| allah yardımcınız olsun
burak ertan-9.01.2013
|
|
| köy resimlerini özledik devamını bekliyoruz
bir vadandaş-9.01.2013
|
|
|
1
|